Veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht van de meest veelgestelde vragen.
Als je een andere vraag hebt die hier niet wordt genoemd, neem dan contact met ons op.
We zullen zeker een antwoord voor je hebben.
Is registreren op Linduu NL gratis?
Registratie is absoluut gratis.
Zoals je kunt zien aan de registratiegegevens,vragen we niet om jouw volledige adres.
Dit betekent dat we niet de details hebben om die we nodig zouden hebben om verborgen kosten te innen.
Zijn er abonnementskosten of andere verborgen kosten?
Nee. Zoals je kunt zien gebruiken wij een eenvoudige prepaidsysteem.
Er is geen enkele vorm van een contract.
Je kunt je account eenvoudig opwaarderen via een provider naar keuze, wanneer je maar wilt.
Als je account geen Coins meer heeft, is het volledig aan jou of je het aanvult of niet.
Dankzij onze betalingsproviders, kun je zien dat de feitelijke kosten absoluut transparant zuhb en dus ben je degene die volledig in controle is over de kosten en wat je krijgt voor je geld. Bovendien, dankzij Bonus Coins kun je ook plezier hebben hier zonder echt geld.
Zijn er echt geen verborgen abonnementskosten?
Absoluut, totaal en helemaal niet. Ik heb persoonlijk alle kleine lettertjes gelezen en ik heb niks gevonden.
Maar serieus, er is geen vaste financiele verplichting voor geen enkele periode.
Iedereen kan komen en gaan zoals ze willen.
De enige keer dat je misschien afstand moet doen van echt geld, is wanneer je onze munten
koopt, en daar kun je zien wat de kosten zijn en wat je krijgt voor je geld.
Wat moet ik doen om te registreren ?
Om te registreren heb je een geldig e-mailadres nodig en een mobiele telefoon.
We sturen een activeringslink naar het e -mailadres dat je ons geeft, zodat we kunnen controleren of het adres klopt.
Deze dubbele activering zorgt ervoor dat er geen nepprofielen zijn die kunnen resulteren in het blokkeren van het portaal met spam .
Kan ik op een later tijdstip iets toevoegen aan mijn profiel ?
Natuurlijk kunt u wijzigen _ breid je profiel op elk moment
uit Dat is belangrijk, want ander gebruikers kan je dan meer vinden gemakkelijk.
Als je een foto in je profiel hebt, vind je meer snel .
Kan ik mijn profiel verwijderen ?
Natuurlijk kan dat. Iedereen kan komen en gaan zoals ze willen.
Als je een partner hebt gevonden of, als je gewoon niet meer deel wilt nemen,
klik dan gewoon op Account verwijderen in je profielmenu en je wordt gevraagd om deze stap te bevestigen.
Door op "Ja" te klikken,wordt je account onherroepelijk verwijderd.
Verdere formaliteiten of faxen verzenden of e-mails die geld kosten zijn niet nodig.
Verwijderen is heel gemakkelijk; het kan met één klik.Maar let op: Dit is definitief. Een nieuwe registratie zal niet toegestaan worden en is niet mogelijk, dus voor het geval je je verkeerd begrepen voelt door een gesprek of dat soort dingen, kun je beter rustig nadenken over deze stap.
Welke voordelen heb ik door deze website ?
Het draait allemaal om flirts.
Hier kun je elkaar voor het eerst anoniem leren kennen anoniem voordat je de volgende stap neemt.
Noch je mobiele nummer, noch al je persoonlijke gegevens, bekend worden omdat alles via ons systeem loopt. Op deze manier ben je veilig voor stalkers en fraudeurs.
Wat kan ik doen als ik voel dat ik lastig wordt gevallen door een andere gebruiker ?
Als een gebruiker onze generaal algemene voorwaarden schendt, meld hem/haar dan bij Linduu Supportteam.
Ik kan mijn foto niet uploaden,wat moet ik doen?
Als je problemen hebt met het uploaden van een foto, stuur ons je bijnaam en de foto naar service@linduu.nl
Ik heb een foto geüpload,maar deze is weer verwijderd. Waarom?
Wat betreft profielfoto's, wij kunnen alleen portretfoto’s accepteren en alleen onder bepaalde condities foto’s waar je helemaal op staat.
Wij kunnen geen details publiceren zoals ogen, cartoons, foto's van kinderen of dieren, erotische afbeeldingen, tekeningen of elke afbeelding die als illegaal zou kunnen worden geclassificeerd.
Ik kan niet meer inloggen. Waarom niet?
Als je niet kunt inloggen, terwijl je je registratie niet hebt beëindigd, kijk dan eens naar je bijnaam en je profiel.
Als je het bericht 'gedeactiveerd' hebt ontvangen, betekent dit dat je onze Algemene Voorwaarden hebt geschonden.Dit zou simpelweg kunnen hebben plaatsgevonden door je e-mailadres, URL of telefoonnummer in je profiel te plaatsen.
Aan de andere kant heb je misschien reclame gemaakt of spam geplaatst hebben. Een andere reden kan bijvoorbeeld zijn, overmatig lastig valen van een andere gebruiker, of het gebruik van een valse identiteit ( waarbij je aangeeft dat je een vrouw bent, terwijl je echt een man bent) of foto 's van een andere persoon gebruikt.
Als je onze Algemene Voorwaarden niet hebt geschonden,neem dan contact met ons op via service@linduu.nl